No video

Yılmaz, Züleyha'nın karşısına çıkıyor - Bir Zamanlar Çukurova 9. Bölüm


Ali Aslan
Ali Aslan

Yilmazi gorduklerinde neden surat lari yragim gibi oldu hepsinin...... Demmekki yrak gibi adamlar da ondan

Vor 3 Tage
Mustafa Son
Mustafa Son

Çok müthiş bir film saat 02.30 ben izledigim bölümlere bakıyorum yeniden emegi gecen herkese teşekkürler.. .

Vor Monat
талыш низами Mahmudov
талыш низами Mahmudov

Eyni manim hayatlm

Vor Monat
Fenerbahçe 1907
Fenerbahçe 1907

Muzik efsane

Vor 2 Monate
Elif Göksu Yıldız
Elif Göksu Yıldız

kız ağzını öyle açtı ki dedim yılmaz içine girecek

Vor 2 Monate
Arzu Ceylan
Arzu Ceylan

Ylmazzzz❤❤❤❤

Vor 3 Monate
Seher Aydın
Seher Aydın

Olaylar olaylar 😂sonundaaa👏👏

Vor 3 Monate
Ece M
Ece M

Züleyha bagırsana yılmaz beni kurtar diye niye mal mal bakıyorsun 😭

Vor 3 Monate
Ali Yılmaz
Ali Yılmaz

DEMİR KENAN İMİRZALIOĞLU'NA çok benziyor

Vor 3 Monate
Ayan Humbetova
Ayan Humbetova

yilmaz gözel bir ortamda patlatiyo su demirede ayri qıcıq oluyorum

Vor 3 Monate
Meryem Bektaş
Meryem Bektaş

Yürü be Yılmaz kim tutar seniii

Vor 3 Monate
minnak grr
minnak grr

Bu nsl bir dizi ya harikaaaaaa

Vor 3 Monate
melisa Akdemir
melisa Akdemir

Bu diziyi izleyince enerjim düşüyor neden?

Vor 3 Monate
umut yıldız
umut yıldız

We zengin

Vor 3 Monate
umut yıldız
umut yıldız

Artık demirin karısı bnce züleyha otursun götunun üstüne yılmaz olmz bnce yanlış şünkü resmi nikahida war demir onun için ölür

Vor 3 Monate
umut yıldız
umut yıldız

Bence hepinizde demir gibi zengin ve yakışıklı bir koca isterdiniz millet para neyapmıyor sanki züleyha gerçek bir hayata olsaydı demiri seçerdi çünkü demir onu çok seviyor

Vor 3 Monate
seher arsln
seher arsln

super yok boyle bir dizi cabuk gel persembe cok heyecanla bekliyorum

Vor 3 Monate
Süheyla yıldiz
Süheyla yıldiz

Hünkar hnm Demire ;demir Züleyhaya ;züleyha yılmaz a hepsi değer verdiği kişiye bakiyo😅

Vor 3 Monate
ELVAN DEMİR
ELVAN DEMİR

Hünkar ne kadarda yılan oğlu da aynı anasına çekmiş

Vor 3 Monate
ELVAN DEMİR
ELVAN DEMİR

Çukur dizisi 1 bu dizi 2 seviyorum ya

Vor 3 Monate
Lolita Potential
Lolita Potential

Züleyhanı hic sevmiyorum Yılmaza bayiliyorum Demirden ise nifrət ediyorum 😡

Vor 3 Monate
Cema Abdelkafi
Cema Abdelkafi

Yilmaz❤️Züleyha

Vor 3 Monate
Irem Kocyigit
Irem Kocyigit

Bir zamanlar çukurova vs Ask ve mavi

Vor 3 Monate
Edeviye Karaca
Edeviye Karaca

fragman çıkmış demir züleyhayı arabadan atıyo.

Vor 3 Monate
Fidan Hasanli
Fidan Hasanli

Ya o bakışlar neydi öyle 😍 hayla ilk bölümdeki gibi bir birilerine bakıyorlar😏😑

Vor 3 Monate
İsimsiz İsimsiz
İsimsiz İsimsiz

1:53 KAYMAKAM FATİH KESKİN GELİYOR

Vor 3 Monate
Samet Şener
Samet Şener

Perşembeye kac gün kaldı

Vor 3 Monate
Murat bahurşah
Murat bahurşah

😂😂😂

Vor 3 Monate
Ayşe Gül Ayna
Ayşe Gül Ayna

Yılmaz'la Celasun Bi benziyor sanki

Vor 3 Monate
Çıçek Mutlu
Çıçek Mutlu

Fırakmanda umdugumuz olmaz umarım zuleyha dans yapar demırle ondan sonra evde zuleyhayı yalanlarla doldururlar yada tehtıt ederler barı zuleyha yılmazı yanlıs bılmesın zaten yılmaz yanlıs bılıyor ıkı darafın yanlıs bılmesı kotu olur cıkıcı olur en azından zuleyha yanlıs a nlamasınki dogruları soyleme sansı olsun ıkısıde yanlıs bırbırını anlarlarsa kendılerını ifade etme sansları olmaz birbirlerını dınlemezler zaten hunkardan fırsat bulmazlarda fırsatta bulsalar bırbırını dınlemezler

Vor 3 Monate
Sema Ozdemir
Sema Ozdemir

signal reklami gibide ruj surmus

Vor 3 Monate
hayal ürünü
hayal ürünü

ya yılmaz bi sg kardeşim ya bi sg ya demirle züleyha huzura ersin artık ya sal bizi la bıyığına soktuğum

Vor 3 Monate
Zelal Gecmez
Zelal Gecmez

Guzel

Vor 3 Monate
Nezrin Necefova
Nezrin Necefova

Ooha sonunda bulusdular 👍👍👈

Vor 3 Monate
mihrimah sltn
mihrimah sltn

Yılmasın sakallı hali daha şıktı....beyaz takımla olmamış yaaa tüh...

Vor 3 Monate
Bilal Kahraman Official İsimsiz
Bilal Kahraman Official İsimsiz

*Yılmaz bu ne havalı giriş yiğidim muazzamsın. Sonu muhteşem bitti yalnız.*

Vor 3 Monate
Esma Yildirim
Esma Yildirim

Bilay gülsün sana diyorum

Vor 3 Monate
Esma Yildirim
Esma Yildirim

Ama birde sen anlat Karadeniz var

Vor 3 Monate
Omer Ango
Omer Ango

yılmaz gençliğimi hatırlatıyor bana

Vor 3 Monate
Fatih Kaya
Fatih Kaya

Züleyha yi kandıracak lar yada yılmaz öfkeyle davranınca züleyha demir le kalacak . Diziyi ben yazdım. 😀

Vor 3 Monate
mine küpeli
mine küpeli

Benimle abone olmak isteyenler

Vor 3 Monate
Melike Tuna
Melike Tuna

İns züleyha yılmaza kacar

Vor 3 Monate
Beyda Şimşek
Beyda Şimşek

Büyük karşılaşma

Vor 3 Monate
fatma Erbil
fatma Erbil

Yılmaz garson gibi olmuş bu nedir

Vor 3 Monate
Hilal Polat
Hilal Polat

Ulan Yılmaz. Senin gibi adamlar var mı cidden be!

Vor 3 Monate
Mrs. Akın
Mrs. Akın

Offf Yılmaz ne kadar yakışıklı olmuş yaa, Yılmaz ve Demir arasında kalmaktan kafayı yiyeceğim ikisi de çok karizmatik. Uğur Güneş sen nasıl mükemmel bir oyuncusun ya, keza Murat Ünalmış..

Vor 3 Monate
yer gök martı
yer gök martı

+Mrs. Akın PARDON BEN DE size anlatamadım galiba..çünkü ben de ŞAHSİ fikrimi yazıyorum herkes şahsi fikrin iyazıyor ..altta yanıtla butonu var..size benim gibi düşünün demedim..Size göre taş imiş bana göre silik ve sıradan olduğunu yazdım..şahsi FİKRİM ..saygılar

Vor 3 Monate
Mrs. Akın
Mrs. Akın

yer gök martı BEN ANLATAMIYORUM GALİBA?! SİZE GÖRE ÖYLE OLABİLİR AMA BENİM ŞAHSİ FİKRİM BU YÖNDE. NE HAKKINDA NASIL DÜŞÜNECEĞİMİ DE SİZE SORMAM GEREKİYOR SANIRIM???

Vor 3 Monate
yer gök martı
yer gök martı

+Mrs. Akın ne taşı kum bile değil...sıfır karizma sıfır :)))

Vor 3 Monate
Mrs. Akın
Mrs. Akın

+yer gök martı Sana göre karizma değil ama bana göre offff 👌👌 taş taşş

Vor 3 Monate
yer gök martı
yer gök martı

yılmaz da karizma yok ki...uğraşıyorlar bi sakal bi bıyık bi beyaz takım bi deri ceket ama bi türlü olmuyor

Vor 3 Monate
beliz akahan
beliz akahan

Her oyuncusuna ayri hayranim demir zuleyha hunkar yilmaz

Vor 3 Monate
Samsunqd Nokia
Samsunqd Nokia

Ya yilmazi kotu giyindirmisiniz

Vor 3 Monate
Ben S
Ben S

Lamma Bada Yatathana arka planda...

Vor 3 Monate
Büşra Mercimek
Büşra Mercimek

10. Bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada Züleyha baştan aşağı çok şanslı ve güzel diyenler+1

Vor 3 Monate
Hikmet Nadirli
Hikmet Nadirli

Türkiye dizi tarihinin en iyi, en güzel dizisi. Dizi tarihinin kral eseri bu olsa gerek.tesekkürler TİMS QRUP

Vor 3 Monate
Ileana Ivan
Ileana Ivan

Is Demir Fekeli' son?

Vor 3 Monate
Fatih Kocatas
Fatih Kocatas

Etkileyici bi dizi harika

Vor 3 Monate
Vildan Efrahim
Vildan Efrahim

Benim tahminim yilmazin zuleyhaya olan ofkesinden zuleyhayi gormemezlikten gelecek ve hersey karisacak ama harika bir diziiii 😍😍😍

Vor 3 Monate
Bade Arıcı
Bade Arıcı

Züleyha çok güzel bakıyor

Vor 3 Monate
Çiğdem Akkaya
Çiğdem Akkaya

Bence Yılmaz demir rın dostu cenko ile dost olup üstü kapalı demirin serefsizlini anlatmaliydi ve sonra cikmaliydi karşılarına

Vor 3 Monate
Hüseyin Ekinci
Hüseyin  Ekinci

Harika bir dizi

Vor 3 Monate
Benim Parıltılı Dünyam
Benim Parıltılı Dünyam

Oooo yakıyo

Vor 3 Monate
Who ?
Who ?

👍👍

Vor 3 Monate
Ebru K
Ebru K

Yılmaz 😍🙈

Vor 3 Monate
Elvan Yıldırım
Elvan Yıldırım

Gerçekten iyi bir dizi olduğunu anladım. Annem ve babam normalde dizi izlemezler, normal yemek programları, yarışma yani buna benzer şeyler izleriz çünkü dizi konuları hep aynı ve bu dizi de gayet kaliteli. Tebrik ederim👏❤

Vor 3 Monate
yorumcu net
yorumcu net

Heytt be yılmaz kim tutar seni 😄😄😄😄

Vor 3 Monate
KRAL YİRMİ 7 MÜZİK MÜZİK
KRAL YİRMİ 7 MÜZİK MÜZİK

Heycan heycan dolu hep heycan

Vor 3 Monate
Mehmet Ilter
Mehmet Ilter

Oğlum ne olacak cok merak ediyorum lan

Vor 3 Monate
Emine Sekizkardeş
Emine Sekizkardeş

yilmaz karizma olmus

Vor 3 Monate
shirley zacarone
shirley zacarone

Lkkkkkkk. A cara do senhorr Demir😛

Vor 3 Monate
Cazaciuc Maria
Cazaciuc Maria

Guzel bolum.😥🤱🕊🙋‍♂️🌺💌

Vor 3 Monate
mehmet cabukhd
mehmet cabukhd

Ayyyy cokkk fena yaas bu zuleha cok cekti.demir gozun korolmasin emi🙈

Vor 3 Monate
Ulviye Özdemir
Ulviye Özdemir

Şooook şooook şooooook

Vor 3 Monate
Royal Mayilov
Royal Mayilov

Cok gözəl dizi kaşki final etmeydilər

Vor 3 Monate
Aynur Ozacn
Aynur Ozacn

Çok usta oyuncukar tebrik ederim süper bi dizi oyuncularımız gerçek gibi

Vor 3 Monate
Emel Aksin
Emel Aksin

Bu Demir niye bukadar itici

Vor 3 Monate
Şulenur Ekinci
Şulenur Ekinci

aynen

Vor 3 Monate
Rönesans Krallıkları Savaş Hikayeleri
Rönesans Krallıkları Savaş Hikayeleri

bu dizinin son reklamlarında artık bakmıyorum tv de çünkü reklam parası alacağız diye katlediyorlar diziyi buraya son sahne yazıyorum bakıyorum keyfime.

Vor 3 Monate
Selcan Murat
Selcan Murat

Yine harika bir bolumdu. 👏

Vor 3 Monate
Nehir Gök
Nehir Gök

Güzel cok guzel olmuş

Vor 3 Monate
Mustafa Genc
Mustafa Genc

Super film

Vor 3 Monate
Meryem Yuzer
Meryem Yuzer

Gardaşım Züleyha çok güzel olmuş

Vor 3 Monate
bihter ziyagil
bihter ziyagil

Sonunda karşılaştılar ya 😍😍😍💕💕

Vor 3 Monate
Vüsal Seferov
Vüsal Seferov

Size Can qurban

Vor 3 Monate
tuğçe tuğçe
tuğçe tuğçe

herkes yılmaza düşüyo ama nedense ben demire demir varken yılmaz dikkatimi çekmiyo sanırım yalnızım bu konuda

Vor 3 Monate
yer gök martı
yer gök martı

çünkü Yılmaz Silik kalıyo yanında

Vor 3 Monate
Yasemin Çalıskan
Yasemin Çalıskan

tuğçe tuğçe yiorewghhj

Vor 3 Monate
Xalid Ekberli
Xalid Ekberli

Kara sevda oldu bu

Vor 3 Monate
turan B
turan B

züleyha ibrahim tatlısesin oglunun eski sevgilisiymiş azönce izledim hayret ettim.

Vor 3 Monate
Hulya Ismail
Hulya Ismail

Bence Yilmaz ve Zuleyha bir gun bile mutlu olamayacaklar. Ikiside cok aci cekerler. Sonunda Zuleyha olur. Aci hayati hatirlatiyor.

Vor 3 Monate
Maria Smll
Maria Smll

Sonra ne olacağını söyleyim kesin Züleyha bayılacak malum bu bölüm 10 kez falan bayıldı Demir onu ayılmadan hemen eve filan götürecekler tehdit edecekler Yılmaz da hiç bir şey yapmıcak faso fiso işte

Vor 3 Monate
Santi Munez
Santi Munez

Züleyha zaten bayılmakdan ve zırlamakdan başka bir şey yapmıyor.

Vor 3 Monate
rüzgar Derin
rüzgar Derin

O nasıl güzel gözler züleyha denizin bir çift göze gizlenmiş hali

Vor 3 Monate
VELi DON
VELi DON

Nolur sizce millet bidaki bölüm

Vor 3 Monate
Hasan Batıgün
Hasan Batıgün

Vay vay sahneye bak super

Vor 3 Monate
Zeynep Zeynep
Zeynep Zeynep

Ayy çirkin takim seçmişler o kelebek karavatida çok buyuk ama girişi 10 numara 5 yildiz 😉😉😉

Vor 3 Monate
Süleyman Çeliker
Süleyman Çeliker

Nasıl böyle bir aşka kıydınız ...

Vor 3 Monate
Zaza karadağ
Zaza karadağ

Yau şu yönetmenin anlından öpeyim adam gibi bir dizi çekmiş yolun bahtın açık olsun kardeşim

Vor 3 Monate
Samet Şenel
Samet Şenel

yılmaza yazık ya

Vor 3 Monate
без нас
без нас

Ahh Zuleyham sen neler cekdin Yilmazi gorunce.Cok uzuldum Zuleyha icin

Vor 3 Monate
Murat bahurşah
Murat bahurşah

❤❤❤❤zuleyha❤❤❤❤❤

Vor 3 Monate
Murat bahurşah
Murat bahurşah

❤❤❤Zuleyha ❤❤❤❤

Vor 3 Monate
Başak Güner
Başak Güner

Demir diyenler like👍

Vor 3 Monate
Murat bahurşah
Murat bahurşah

Yılmaz ve zuleyha çok yakışıyor ❤❤❤❤❤❤💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

Vor 3 Monate
Yusuf
Yusuf

Soundtrack ler baya iyi

Vor 3 Monate
Cansu B
Cansu B

Züleyha & Yilmaz ! Bozmayın bu çiftin aşkınıııı

Vor 3 Monate
Siyah Sayfalar
Siyah Sayfalar

Yılmaz beee.Adamdaki karizma hava muhteşem❤️

Vor 3 Monate
Kaan Yıldız
Kaan Yıldız

Zuhyıl

Vor 3 Monate
dalga dalga
dalga dalga

Züleiha cok güselsin

Vor 3 Monate