No video

Sen Anlat Karadeniz 33. Bölüm


  • Am Vor Monat

    Sen Anlat KaradenizSen Anlat Karadeniz

    Dauer: 2:20:15

    Sen Anlat Karadeniz 33. Bölüm özeti:
    Karadeniz’e sığınan Tahir fırtınada kaybolur. Nefes, kaçırdığı tekneyle Tahir’in peşine düşer. Nefes Tahir’i bulabilecek mi yoksa Karadeniz sevdalarına mezar mı olacak?
    Nazar, ailesini tercih edip Murat’a sırt çevirirken Murat ısrarcıdır. Körkütük sarhoş halde Nazar’ın kapısına dayanan Murat’a Nazar ne cevap verecek?
    Tahir’den ayrı kalmaya dayanamayan Yiğit yataklara düşer. Tahir ve Nefes, Yiğit için seferber olurken Vedat ayrılık haberini almıştır. Nefes oğlu için çırpınırken, Vedat bu ayrılıktan nasıl faydalanacak?
    Sen Anlat Karadeniz
    Ben Anlatınca Deli diyorlar
    Yapım - Sinegraf
    Yapımcı - Osman Sınav
    Yönetmen - Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav
    Senaryo - Erkan Birgören
    Oyuncular - Ulaş Tuna Astepe(Tahir), İrem Helvacıoğlu(Nefes), Mehmet Ali Nuroğlu(Vedat), Sinan Tuzcu(Mustafa), Öykü Gürman(Asiye)
    Sen Anlat Karadeniz DE-film Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/J6yFwE
    atv Resmi DE-film Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası;
    goo.gl/LpZM4g

    atv  dizi  türkiye  turkey  program  tv  yayın  sen anlat karadeniz  yeni dizi  Ulaş tuna astepe  karadeniz dizisi  irem helvacıoğlu  öykü gürman  mehmet ali nuroğlu  sinan tuzcu  gözde kansu  sen anlat karadeniz izle  sen anlat karadeniz son bölüm  Sen Anlat Karadeniz 33. Bölüm  sak 33  

Bumerang
Bumerang

Tahir çok sessizdur daaa. Acaba biraz havami toparliyi daha iyi patlamak için 😏😏

Vor 6 Stunden
Bumerang
Bumerang

Nefesin tekneyi kullanmasi çok güzeldi. Keske biraz daha yer alsaydı bölümde...

Vor 6 Stunden
neftah fan neftah
neftah fan neftah

Efsanesin s.a.k

Vor 23 Stunden
Eylül Ecrin Savcı
Eylül Ecrin Savcı

Anlamadığım nokta tahir arabasini hic kapatmiyor daha dogrusu hic biri kapatmiyor gercek hayatta olsak hemen hirsiz calar arabayi😂🚗

Vor Tag
Sadiq Azizov
Sadiq Azizov

fikrət

Vor Tag
ira nka
ira nka

Kim öldu tahirmi😢😢😢

Vor Tag
Semsi Çektirmek
Semsi Çektirmek

Jr tl var bende onu 3rkkv ml lbv j

Vor Tag
arap cumali
arap cumali

DEHSET MUHTEŞEM ❤️❤️

Vor 2 Tage
Bedirhan Cihat İpek
Bedirhan Cihat İpek

dünyanın en iyi filmi diyenler like atsın

Vor 3 Tage
Telekom Tele
Telekom Tele

gkrutyu

Vor 3 Tage
Telekom Tele
Telekom Tele

Bedirhan Cihat İpek fytu

Vor 3 Tage
nefes gurman
nefes gurman

Merhaba nasılsınız ben bu bölümü çokkkkk beyendim umarım sizde beyenirsiniz

Vor 3 Tage
Blanca Peralta
Blanca Peralta

Por favor el EPI 37 español q está buenísima y no lo dan esperoooo

Vor 4 Tage
Nargisa Uldashova
Nargisa Uldashova

🤨

Vor 5 Tage
Nargisa Uldashova
Nargisa Uldashova

Cok zor

Vor 5 Tage
Şükran Mercan
Şükran Mercan

seve seve sen anlat karadeniz izliyoruz

Vor 6 Tage
Egoyistaka 1989
Egoyistaka 1989

Saniyahatun tori soyliyor yeter be orusbu nafes gabarse getsa inshallah hepsi iyi olajak

Vor 7 Tage
Özgür Gül
Özgür Gül

Nefes hep ağlıyor neden acaba biri soylesin

Vor 10 Tage
Famil Poluxov
Famil Poluxov

🤔Fikret vedatin babasi..

Vor 10 Tage
oyun baba
oyun baba

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😉😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺bulabilirmisin bulduysan like at+1

Vor 12 Tage
Сардор Тохиров
Сардор Тохиров

☺+😉

Vor 5 Tage
Сардор Тохиров
Сардор Тохиров

😉

Vor 5 Tage
Emine Gülgün
Emine Gülgün

iyy

Vor 10 Tage
Vera Baci
Vera Baci

Fatekeqesi e madhe per Nefret e rrihte i jati e torturonte ne menyre cnjerzore tani e rref dhe e perndjek vjerra qaje zot te keqen paska lindur diten e qametit mallkuar qofshin njerezit qe rrine me nje cTi me vjerren 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

Vor 13 Tage
Mandy Ellermann
Mandy  Ellermann

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Vor 13 Tage
Mandy Ellermann
Mandy  Ellermann

Ich maile das nicht

Vor 13 Tage
ülker bedirli
ülker bedirli

əladı çox gözəl🤗👌👍

Vor 14 Tage
armagan şahin
armagan şahin

Aytug

Vor 16 Tage
Valide Ceferova
Valide Ceferova

Bu diziyi çox guzel😀😁😘😘😘😘

Vor 17 Tage
zlatka aleksandrova
zlatka aleksandrova

Mustafanın en çok söylediğ şey "Ha bu da nedu yaani" 😂😂🤣

Vor 17 Tage
Bextiyar Esgerov
Bextiyar Esgerov

Bile bele sevgimi olarmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Vor 17 Tage
Rami Bilayev
Rami Bilayev

Hem sevdim hem sinir oldum 😯💖

Vor 17 Tage
Nicat Mirzezade
Nicat Mirzezade

Super mende evvelden izleyirem

Vor 18 Tage
Angel Yordanov
Angel Yordanov

Murat Ve Nazar Sahneleri Daha Cok Olsun

Vor 18 Tage
Nara Azizova
Nara Azizova

keske artik Muratla Nazar sevgili olsalar

Vor 20 Tage
Hdhfhgg Djdchgj
Hdhfhgg Djdchgj

чок гозал болмиш

Vor 20 Tage
Elvam Memmedov
Elvam Memmedov

👍😘

Vor 20 Tage
Elvam Memmedov
Elvam Memmedov

👍😘

Vor 20 Tage
Medine Ipek
Medine Ipek

Kalp kalbe karşımış.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vor 21 Tag
Esra Cihan
Esra Cihan

Benim burda kizdigim teksey Fatih vuruluyo ameliyattan cikti cocugun yanina kimse gitmiyo illa basrol oyuncusu muolmasi gerekiyo yangazlari kimse sallamiyyo bu durumdan kizdim senaristler iyice sacmaladi

Vor 21 Tag
YENİ BİR SAYFA
YENİ BİR SAYFA

şimdi fikret önceden nefesin annesini sevdiğide ortaya çıkarsa şaşmam : )

Vor 22 Tage
Ihtsham Zahid
Ihtsham Zahid

I can't understand Turkish language but I still like story is very emotional and heart touching ❤️👍

Vor 23 Tage
Kurdoi Ali
Kurdoi Ali

👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👑👑👑👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙💄💄💄💄🐦🐦🐦🐦 🗻🗻🗻🗻🗻🗻⌛

Vor 23 Tage
Kurdoi Ali
Kurdoi Ali

😍😍😍😍😙😙😙😙😙😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😿😿

Vor 23 Tage
Serpil Cengiz
Serpil Cengiz

Tahir Sen anlat Karadeniz de biraz daha komik olun ve Vedat çok çıkması komik olun ve Samiye Hanım yavaş yavaş nefesi sevmeye başlarsın ve ve de iyi kalpli yolunda yerinde çalışıyor neden olasınız ki birbirimizi bu kadar seviyorken aşıkken Aynen Bir de Vedat çok çıkmasın Vedat Ben sevmiyorum yani tamam bir film olabilir ama ben sevmiyorum ve ben aynen bir Seni seviyorum Vedat çok çıkmasın Vedat'ı yani çıkarmamaya çalışın yani yani çok çıkıyor Vedat Hayat kendi yani her şeye kendinizi sinir oluyorum Ben çıkması ne dersin bir Seni seviyorum onu öldür meni istiyoruz Hayır komiklik yap komiklik yap Vedat'ı bir şey yapın çıkarım komiklik yap konuyla Mustafa komik çocuk da olsun artık Asiye'nin Tahir biz seni çok seviyoruz

Vor 24 Tage
RUBAR BABO
RUBAR BABO

Ah bu sevdalıları çok yakışıyorsunuz

Vor 24 Tage
Mehmet Bozkurt
Mehmet Bozkurt

1:55 ile 2:00 arasına dikkat. Gece tahir eve döndüğünde arabayı park ettiği şekle bakın. Birde sabah yiğit için evden çıkarken ki park şekline bakın. Sinegraf daha dikkatli olun abicim 😂😂

Vor 25 Tage
User User
User User

yaa bi sey soyliycem 1-ci bolumde Nuran Yigite oglunun kiyafetlerini giydirmisdi oglu yok ortada😏😏😏

Vor 25 Tage
Şuranur Çağla
Şuranur Çağla

Boş denize tahir diye niye bağırmak..?

Vor 26 Tage
Erva K.
Erva K.

Positive :)

Vor 26 Tage
Erva K.
Erva K.

:)

Vor 26 Tage
TheZ
TheZ

Dizi “SAK” değil, “Ağlama Nefes” olmuş resmen😁

Vor 26 Tage
Oyun Oyun
Oyun Oyun

Nefesin kızı vardı.Sonra dediler ki o nün babası bulunmuş.Tahir neden söylemiyo (kızın adını unuttum berrak üvey kardeşi).

Vor 26 Tage
msp delisi
msp delisi

*selam*

Vor 26 Tage
msp delisi
msp delisi

*bu yazı çok güzel değil mi*

Vor 27 Tage
Butter Fly
Butter Fly

Nefesi ilk basta sevip, simdi onun simarik ve cok bilmis hallerine gicik olanlar 🙋🏻‍♀️

Vor 27 Tage
Furuta Gasay
Furuta Gasay

2:07:45 'de calan sarkinin adini bilen varmi?

Vor 27 Tage
Salim Hışır
Salim Hışır

Bir kezde. Adam gibi. Fragman. Ekleyin aaaa

Vor 27 Tage
Two Bro's
Two Bro's

04:45 deki müziğin ismi

Vor 27 Tage
Yunus Emre Kiraz
Yunus Emre Kiraz

Masallardan bile daha olağanüstü olayların yaşandığı en saçma dizi artık şu eski senaristler gelsin!

Vor 27 Tage
Nazli Aydin
Nazli Aydin

Tahir nefes kavussun artık yter

Vor 28 Tage
mina evcen
mina evcen

😍😍😍😍😍😍

Vor 28 Tage
zeynep Akyüz
zeynep Akyüz

Yiğit ateşlenince Nefes Tahiri ararken saçlari bağli,Tahir gelirken saçlarii açık,arabadayken kazağin rengi kremden maviye dönmüş😂

Vor 28 Tage
zeynep Akyüz
zeynep Akyüz

Ben Fatihin yerinde olsamm ailemle konuşmazdım.Ulan hastanede yatıyorr kimseenin umrunda değill.

Vor 28 Tage
Ecrin Anyrt
Ecrin Anyrt

Tahir Nefes seni bulacaktı

Vor 29 Tage
Ben ‘im
Ben ‘im

Bir de şu Saniye Nefesi sevse, kabullense artık. Bir de dizilerde büyük yüreklilik, insanlık görelim de ihtiyacı olanlara iyi örnek olsun..

Vor 29 Tage
Ben ‘im
Ben ‘im

Ya yetmedi mi bu kaybolup kaybolup bulunmalar, ölüp ölüp dirilmeler.. Baska konularin bulunmasi lazim amaa.

Vor 29 Tage
Emine Soydal
Emine Soydal

.

Vor 26 Tage
Uvaysbek Xudarganov
Uvaysbek Xudarganov

Shu fikreti coq bayaniyòrum

Vor 29 Tage
Uvaysbek Xudarganov
Uvaysbek Xudarganov

Denizin òrtasindasin baqirmaya na var? Biqdim shu gibi sheylardan

Vor 29 Tage
Ahmet Özdemir
Ahmet Özdemir

1:16:30 adam yediği dayağı sessiz sinama olarak anlatıyo 😂

Vor 29 Tage
Özlem Karakoç
Özlem Karakoç

bende izliyorum 💖👍

Vor 6 Tage
AMİL Esedli
AMİL Esedli

Ne qeder pisde olsa Vedatdi atasi usagin Tahire baba demesi xos cixmir

Vor 29 Tage
AMİL Esedli
AMİL Esedli

Tahirden hec xosum gelmedi anasin qucaqlamadi

Vor 29 Tage
AMİL Esedli
AMİL Esedli

Fikret nece qadin sevib hecne anlamadim

Vor 29 Tage
AMİL Esedli
AMİL Esedli

Saniyeye qarsi cox hormetsizlik edirler anadida narahat olur hergun 1oglu vurulur bir defe mehriban davranmirlar analariyla

Vor 29 Tage
Мариш ledy
Мариш ledy

💘evet anne saygisi yok bunlarda

Vor 28 Tage
AMİL Esedli
AMİL Esedli

Nefes yalniz deyildi Idrisde var idi gemide

Vor Monat
AMİL Esedli
AMİL Esedli

Yazziq Saniye

Vor Monat
milena nujdina
milena nujdina

Nazarin agamaqi hic inandirici gelmiyor yaaaa ancak mizildaniuor nefes cok huzel aqliyor

Vor Monat
milena nujdina
milena nujdina

Nefesi yani iremi sevenler like atsin

Vor Monat
milena nujdina
milena nujdina

Ilk bolumden beri izleyenler like atsin

Vor Monat
milena nujdina
milena nujdina

Hem de cooooooook guzel

Vor Monat
milena nujdina
milena nujdina

Bu cok guzel bir dizi yaaaa

Vor Monat
Ayse Muhammet Guney
Ayse Muhammet Guney

Tahir vs Vedat.......

Vor Monat
Ayse Muhammet Guney
Ayse Muhammet Guney

Hadi yorumları alım..

Vor Monat
Prenses Yağmur
Prenses Yağmur

Ben

Vor Monat
Ensjsjzj Dnsndx
Ensjsjzj Dnsndx

Bence saniye hanimi çok üzüyorlar Ya Yazik kadina😫

Vor Monat
Яху Яо
Яху Яо

1:26

Vor Monat
Laura Olan
Laura Olan

En dónde, cómo, puedo ver los siguientes capítulos. No los encuentroooooo

Vor Monat
Soner Gül
Soner Gül

Gerizekali nefesin koskoca Karadeniz de tahir diye bagirmasi?? Tahir balik oldu

Vor Monat
Zekeriya Ilgöy
Zekeriya Ilgöy

Tekkelimeyle Harika olmus

Vor Monat
Aysegul Sarsilir
Aysegul Sarsilir

Asiyenin bebeği dogmadan başına gelmeyen kalmadı anasinin yaşamadığı sıkıntı kalmadi...yeter doğsun artık 😊

Vor Monat
Merve Durmaz
Merve Durmaz

Bence vedatı amma büyüttüler sıktı film artık

Vor Monat
Elif unay *
Elif unay *

Burdan sen anlat karadeniz yapımcılarına sesleniyorum saçma sapan bir diziye çevirdiniz güzelim diziyi tebrik ediyoruz diziden soğuttunuz bizi yaa benimle aynı fikirde olan kimler.

Vor Monat
Eylül Ersoy
Eylül Ersoy

Dayan oğlum dayan aslanum baban geliyi

Vor Monat
merveyeşim yeşimmerve
merveyeşim yeşimmerve

Vedat manyağını dövmek isteyenler toplanın yengem spor dalı seçeceuk Hangisi olsun karate tekvando kick box nedu yani.

Vor Monat
Rabiya Yildiz
Rabiya Yildiz

Almanyadan izleyenler burdamiii? ☺️🇹🇷🇩🇪

Vor Monat
Biraz Sessizlik
Biraz Sessizlik

Artık sadece dislike atmak için girip sarıp sarıp izliyorum, fazla sıktı.

Vor Monat
Rauf Xelilov
Rauf Xelilov

Vedatın da baya güzel annesi varmış. Kendisi niye bu kadar çirkin? Her halde huyu da kendisi de babasına çekmiş.

Vor Monat
Rauf Xelilov
Rauf Xelilov

Şu Fikretin hayatı Vedatla ilgisi Saniyeyle ilgisi kafamı karıştırdı. Kim lan bu Fikret

Vor Monat
Nida Bayırlı
Nida Bayırlı

Ç OK GÜZEL DEHILMI

Vor Monat
nuray Hüseyinli
nuray Hüseyinli

fatih sen yaparsin

Vor Monat
Kader Akay
Kader Akay

hic izliyesim gelmiyo artik cok sıkıcı

Vor Monat
DOSTLAR Toğrul
DOSTLAR Toğrul

Mən 👍

Vor Monat
Yusuf Yıldız
Yusuf Yıldız

Bu diziyi 1 inci bölümden beri izleyenler like atsın

Vor Monat
Astret Shaipi
Astret Shaipi

Ya bu asiye cok bayiliyorum

Vor Monat
Javid New Music
Javid New Music

Kanala abunə lütfən

Vor Monat
Aysu Bayramova
Aysu Bayramova

Nefesin yılların denizçisi gibi Tahiri bulmasi çok saçma değilmi?(Mustafa ,Ali,Sahil Güvenlik ve İdris bile Tahiri bulamadi .Nefesin hiç tekne kullanmamasina rağmen)😕😕😕

Vor Monat
Nesrin Bashigit
Nesrin Bashigit

Ben 1. Bölüm den beri izliyom çok șirin bir dizi

Vor Monat

Nächstes Video