No video

Filiz, okulda insanlık dersi verdi - Bizim Hikaye 46. Bölüm


Kenan Musayev
Kenan Musayev

ipeyin saçina bak ya domatese benziyo

Vor 13 Stunden
GG Gaming
GG Gaming

Zilif ev zarik koç oyışıtart. Ub enhas iy nıtrakıç. Tersten yazdım okuyun lutfen anlarsınız zaten

Vor 13 Stunden
melike şanlı
melike şanlı

İyi oldu kiraza canıma değsin ohhhh hahaha😂😂

Vor 15 Stunden
gr bitmez
gr bitmez

İspiyoncu antel

Vor 17 Stunden
Cemal Baki Saray
Cemal Baki Saray

yazık yaa filiz'in ablalığı çok efsaneee kim yapabilirdi ki

Vor 22 Stunden
Cemil Dere
Cemil Dere

Bizimhikayeçokgüzel

Vor Tag
fadime takmaz
fadime takmaz

Lavuk kiraz

Vor 3 Tage
Kezban Asildag
Kezban Asildag

Iyy kiraz derdin bu mu

Vor 3 Tage
Elif tilki tilki
Elif tilki tilki

Filiz abla hakli

Vor 3 Tage
Elif tilki tilki
Elif tilki tilki

Zengin fakir diye birşey yoktur

Vor 3 Tage
Elif tilki tilki
Elif tilki tilki

Ama kız haklı yani bencede

Vor 3 Tage
BESIKTAS 1903 QUARESMA
BESIKTAS 1903 QUARESMA

Bizim Hikaye 0 fakirlik 1 şimdi 2 1 oldu

Vor 4 Tage
Ramiz Koçovalı
Ramiz Koçovalı

Filiz: Aaaaaa!!!!! Aaaaaa!!! Kiraz: Aaaaaa!! Ahh!!!

Vor 4 Tage
Talal Talal
Talal Talal

Bazıları derya zenginler hep kötüler her insanın içinde bir iyilik vardır aslında zenginler kötü değil ama her insanın içindeki olan iyiliği çıkarmaya gerek duymazlar çünkü her şey onların elinin altında aksine fakirler o iyiliği çıkarmaya gerek duyarlar çünkü insanların onlara iyilik duymasını isterler ama zenginler herşey onların elinin altında olduğu için karşı taraftanda iyilik istemezler hiç bir insan doğucağı hayatı seçemez tam olarak zenginlerin ve fakirlerin arasındaki farkta bu Bana katılanlar like

Vor 4 Tage
Onur Özcan
Onur Özcan

Geri zekalı Filiz çocuğu itiyo

Vor 4 Tage
Yusuf Değişen
Yusuf Değişen

Filiz'e 🤗

Vor 5 Tage
Yusuf Değişen
Yusuf Değişen

Onlara insan bile denmez

Vor 5 Tage
Egemen Aksoy
Egemen Aksoy

Peçenek ler

Vor 5 Tage
rıza öz
rıza öz

Sizinde gönlünüz fakir

Vor 5 Tage
rıza öz
rıza öz

İpek sen zenginsin ama bizimde gönlümüz zengin

Vor 5 Tage
Yamurla Hep Beraber
Yamurla Hep Beraber

Kirazı sevmiyorum ama iyi oynuyo

Vor 6 Tage
Kral Oyuncu
Kral Oyuncu

beno kirazın arkadaşlarının ta ********************* bide ispiyoncu yazıyorlar

Vor 7 Tage
Yusif Ismailov
Yusif Ismailov

Kız evde ağlarken bitirmek bilmedi.Nefesim kesildi resmen.

Vor 7 Tage
arzu ay
arzu ay

Ha zengin ha fakir noğulcakki yani hayat zaten 3 günlük şey (bastır).

Vor 8 Tage
arzu ay
arzu ay

H

Vor 8 Tage
Kuzey Çalık
Kuzey Çalık

osiiaislpsl

Vor 11 Tage
Sudenaz Hoca TV
Sudenaz Hoca TV

Haksızlık yopıyor

Vor 11 Tage
Mafize Esgerova
Mafize Esgerova

Ya arkadaş ben bu dizini cok sevdimyaaaaa

Vor 11 Tage
Rabia Saylam
Rabia Saylam

kiraz tam dayaklık

Vor 11 Tage
LİQUAR
LİQUAR

Özel okulda beleş puan var zaten

Vor 11 Tage
Ugur Köyün
Ugur Köyün

Tenzing is over

Vor 12 Tage
Asya
Asya

Kısacası Kiraz ERGEN KİRAZ olmuş

Vor 12 Tage
Yamaç Kale
Yamaç Kale

İnsan nasıl trollenir Devamını oku

Vor 12 Tage
Zeynep Yalçın
Zeynep Yalçın

Ohh canıma deysin kiraz Filiz yüzüne şaplat 100 tane sabrını taşırdı filiz in Her beğeni filiz in kiraz yaptığı tokat sayısı +1

Vor 12 Tage
Sevgi Ulcay
Sevgi Ulcay

Yürü be filiz hanım seni çok seviyorum 😜😜

Vor 12 Tage
Burak Turan
Burak Turan

Fikret okusa bari

Vor 12 Tage
Sevgul Shabanova
Sevgul Shabanova

😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘🎅🎅🎅🎅🎅🎅😶

Vor 13 Tage
Seymen İnce
Seymen İnce

Bu Kiraz =👩 Her Like Kiraz 'ın yaptıkları için ona bir tokat Bakalım kaç tokat yiyecek???

Vor 13 Tage
Muazzez elitok
Muazzez elitok

Kiraz çok gıciksin

Vor 14 Tage
Tilbe Karataş
Tilbe Karataş

Filiz aferin

Vor 15 Tage
Yeter Saridikmen
Yeter Saridikmen

Ben kirazın yerinde olsam saçlarını yoların

Vor 16 Tage
Sinem Sancaktar
Sinem Sancaktar

Djffjgjggmggmggmg. Ddmffmvmvmbmbmbm. Ddmdcvvmvmvmvvmmvmvmvmbmbbmmbm. Dkfkfkfofofofofofoffofofoffooffofgogogiigggigogogig. Doffofoororrodofooffofofofrorirrototototittititigitigigigigigigggiggiiigi. Ddfidfffdofofffifififififffffffiggiiifiofiffifififififfofoffofogigiggiiggiggigigogogi. Dodofoffofofofofofofffoffofofofofofooogofogggogogogogogogogogogoogogog

Vor 17 Tage
DLHsnPRo Baba
DLHsnPRo Baba

1.sınıf Halim gibi hep aglardim

Vor 18 Tage
musti musti
musti musti

Ya benim hayatta en sinir olduğum şey çocukların halden anlamaması

Vor 19 Tage
Kekek Jsksı
Kekek Jsksı

Walla bunu bana yapsalar yaşatmam oruspu çocuklarını

Vor 19 Tage
Sedat Erdemir
Sedat Erdemir

Kirazın dersi türkçe çünkü kitaplarımız ayni

Vor 19 Tage
Ayda Hasandal
Ayda Hasandal

Mal salaklar ipek

Vor 19 Tage
Ahmet gülizar Fırat
Ahmet gülizar Fırat

Parasi bol en ust yerlerde olmayan yerlerde nasil bi dunya

Vor 19 Tage
Ahmet gülizar Fırat
Ahmet gülizar Fırat

Oraya 7900 lira oduyo benimki asla gondermezler

Vor 19 Tage
Zeynep hazal Öztürk
Zeynep hazal Öztürk

İpeğin adresini verin gidip öldürücem uyuz oldum

Vor 19 Tage
Kekek Jsksı
Kekek Jsksı

Filiz iyi yaptı he

Vor 20 Tage
İdris Düzgün
İdris Düzgün

Şu kızlara gıcık olanlar

Vor 20 Tage
Mehmet hayri Korkutan
Mehmet hayri Korkutan

Kiraz dan nefret ediyorum çok gıcık

Vor 20 Tage
Elifnaz Önen
Elifnaz Önen

İnşallah İpek in aileside fakir olur

Vor 20 Tage
esra bülbül
esra bülbül

Bu kiraz👧 Her like kiraz'a Bir tokat bakalım kiraz kaç tokat yiyecek?

Vor 21 Tag
Mehmetefe Ceyhan
Mehmetefe Ceyhan

Bu hayatta parası olana bakıyorlar parasız olana değil

Vor 22 Tage
Naz Sengul
Naz Sengul

Biraz gıcık ama sonuçta kardeş dönülmez sevilir

Vor 22 Tage
Zina Ivanova
Zina Ivanova

Kirazjumurta

Vor 22 Tage
Mehmet Cetinkaya
Mehmet Cetinkaya

Filiz. okulda

Vor 22 Tage
Mal Ecke
Mal Ecke

Bu kiraz. 👧 Her like kiraza bi tokat Bakalim kac tokat alcak

Vor 23 Tage
Hande Akkan
Hande Akkan

Kiraz da amma gıcık çıktı

Vor 23 Tage
Ozn Ysf Oznl
Ozn Ysf Oznl

Kiz ne yazmis

Vor 24 Tage
Elifsu Türedi
Elifsu Türedi

1:05 ablasi sanki 40 yıllık arkadaşı triplere bak

Vor 26 Tage
Sümeyye Polat
Sümeyye Polat

Mal ipek sanane lan kirazin ispiyonculuğundan sensinlan o ispiyoncu

Vor 26 Tage
Arda Akkan
Arda Akkan

Ben olsam bu dalga geçen kızın ağzını burnunu kırarım

Vor 29 Tage
kemancı Begüm
kemancı Begüm

Hala üzüyorlar kızı yaaaa

Vor Monat
kamile demirer
kamile demirer

ya nasıl ispiyoncu oluyor bi kendinizi onun yerine koysunlar

Vor Monat
ÇOCUK DÜNYASI
ÇOCUK DÜNYASI

OKADAR INSANLAR GÖRDÜM ÜZERINDE ELBISE YOK OKADAR ELBISELER GÖRDÜM IÇINDE INSAN YOK !

Vor Monat
Bünyamin Kösüre
Bünyamin Kösüre

İpeğin Allah belasını versin fakir olsun filizler zengin olsun diyenler 1+like

Vor Monat
Salih Eren
Salih Eren

filmin dadı bitsin değilmi

Vor 29 Tage
Belinay Turul
Belinay Turul

Aferin filiz

Vor Monat
Esmira Eliyeva
Esmira Eliyeva

iy yaptın Filiz

Vor Monat
BETON DELEN FAN
BETON DELEN FAN

HEPSİ BÜCÜR YAW :D

Vor Monat
BETON DELEN FAN
BETON DELEN FAN

+Cenet Koksu asghadgsadg :D

Vor Monat
Cenet Koksu
Cenet Koksu

sen burnunda MI oynuyorsun 😂😂😂😂😂

Vor Monat
Efe Sezai
Efe Sezai

Kiraz habire laf again yapıyo çok pingi var gllglgşg

Vor Monat
zemfira eliyeva
zemfira eliyeva

çok kötüsün

Vor Monat
Cenet Koksu
Cenet Koksu

neden kötü 😨😨😨😨😨😨

Vor Monat
zemfira eliyeva
zemfira eliyeva

ipek

Vor Monat
Eda Yurtsever Reis
Eda Yurtsever Reis

Herkes Kiraz i suçlamiş.Kiz rol yapio

Vor Monat
Dinar Ramazanli
Dinar Ramazanli

Ne yziyor orda

Vor Monat
hd spor eğlence
hd spor eğlence

ispiyoncu

Vor Monat
Omar Bittar
Omar Bittar

Ya kiraz hadi kalksana ya okula gitsene ya yani okul'a gidersen böyle hiç bir şey olmıycak yani

Vor Monat
Murat Hamzaoğlu
Murat Hamzaoğlu

Kiraza iyi oldu bence

Vor Monat
Umut Yaşar Yıldırım
Umut Yaşar Yıldırım

ZAZA

Vor Monat
ORHAN ALKAN HDD
ORHAN ALKAN HDD

Tam 4.49 sn deki kirazin actigi turkce kitapi

Vor Monat
murat karşı
murat karşı

ha fakir ha zenginlik hayatı önemli değil önemli olan hayatına baka bilmektir

Vor Monat
ruslan mamedov
ruslan mamedov

ipek sonda ne yaxmiw kiraza anlamadim?bilen desin

Vor Monat
Ahmet Metehan KILIÇ
Ahmet Metehan KILIÇ

Kiraz ne güzel rolünü oynuyooo

Vor Monat
Pixan.
Pixan.

İnsan bir katil bile olsan asla kıyamaz.

Vor Monat
Rüya Yıldırım
Rüya Yıldırım

Filiz çok güzel söyledi

Vor Monat
Syriuss Montage
Syriuss Montage

%90 Senin Haberin Varmı %9 gitmiyicem işte %1 Benle nasıl dalga geçiyorlar

Vor Monat
Ayda Hh
Ayda Hh

Orası doga koleji bende orada okuyom

Vor Monat
Tacli Nagiyeva
Tacli Nagiyeva

şu kiraz benim sinirlerime dokunuyor😡

Vor Monat
Devrim Yıldırım
Devrim Yıldırım

Bu ne MK ergen dizisi gibi

Vor Monat
her adam
her adam

Yalaka kiraz

Vor Monat
DELİ TAHİR KALELİ
DELİ TAHİR KALELİ

Filiz den İnsanlık Dersi.

Vor Monat
adam kimi adam 6610
adam kimi adam 6610

5:02 kiz ne yaziyo?

Vor Monat
Seda Nur Çakır
Seda Nur Çakır

Devlet okulundayımdım. Hacettepe Tıp fakültesini kazandım. Hiçbir şekilde devlet-özel farketmez. İnsan okumak istiyorsa her yerde okur. Ayrıca ortaokulum berbat bir yerdeydi. Ders işlenmezdi. Keza lise de öyleydi. İnsan inanmalı.

Vor Monat
Muhammet Elçi
Muhammet Elçi

İyi insanlık dersi verdi

Vor Monat
Sümeyye Uçar
Sümeyye Uçar

Demin canlı yayında olanlar vat mı

Vor Monat
Girls Girls
Girls Girls

Ezik kiraz

Vor Monat
Girls Girls
Girls Girls

Cirkin kiraz

Vor Monat
yigit kurtas TV
yigit kurtas TV

Süt bebekleri zenginler annesi babası hayatı bilmezler bunlar

Vor Monat
Sude Nur
Sude Nur

Ay kiraza çok gıcık oldumm

Vor Monat
Doki Karahan
Doki Karahan

Tipini şey yaptığama bakın ya hala sınıfta korkarak eğilerek şu diğer tipine şey ettiğimin ipeğine bakıyo ya!azcık dik dur sen kadın mısın ya ?

Vor Monat

Nächstes Video